SU/3/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku - k.ú. Kociánov
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
SU/3/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku - k.ú. Kociánov
Contracting authority
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkovýchNEN system number
N006/25/V00001656
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00001656
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
rámcová dohoda s obnovením soutěže
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
05. 02. 2025 07:45
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
02. 02. 2025 23:59
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Pavel
Surname
Dítě
pavel.dite@uzsvm.cz
Phone 1
+420 583481136
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedených nemovitých věcí. Předmětem ocenění jsou tyto nemovité věci: Pozemky: • p. p. č. 93/3 o výměře 970 m2, zahrada, rozsáhlé chráněné území, zemědělský půdní fond • p. p. č. 93/5 o výměře 265 m², zahrada, rozsáhlé chráněné území, zemědělský půdní fond zapsané v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro Olomoucký kraj, Katastrální pracoviště Šumperk, na listu vlastnictví 60000 pro k. ú. Kociánov, obec Loučná nad Desnou. Popis nemovitých věcí: Pozemky se nachází v obci Loučná nad Desnou, místní části Kociánov. Jedná se o zaplocenou zahradu, která tvoří funkční celek s obytným domem na p. č. St. 157 (č.p. 60) v k.ú. Kociánov. Na pozemku p. p. č. 93/5 v k.ú. Kociánov se nachází části staveb a na pozemku p. p. č. 93/3 v k. ú. Kociánov se nachází skleník, dřevo, stromy a další. ÚZSVM a zájemce o koupi pozemků požadují účast při místním šetření. Dle platného územního plánu obce Loučná nad Desnou je pozemek p. p. č. 93/3 v k. ú. Kociánov vymezen jako plochy občanského vybavení – komerční zařízení (OM) a pozemek p. p. č. 93/5 v k. ú. Koicánov je vymezen jako plochy bydlení v bytových domech (BH). Znalecký posudek bude vypracován pro účely prodeje těchto pozemků formou přímého prodeje spoluvlastníkům bytového domu čp. 60 na p. č. St. 157 v k. ú. Kocánov. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM (ortofotomapa) a ilustrativní fotografie. Přílohou výzvy je „nabídkový list“. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „nabídkový list“. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání závazných cenových nabídek je stanoven do 2. 2. 2025. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Nabídku jsou oprávněni zhotovitelé podat pouze prostřednictvím NEN, a to v souladu s podmínkami stanovenými ve výzvě k podání nabídky a Smlouvě. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKU: Objednávka bude vystavena v termínu po 3. 2. 2025 s termínem dodání znaleckého posudku nejpozději do 30 kalendářních dnů po akceptaci objednávky, a to ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a v elektronické podobě ve formátu pdf na adresu Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových, OP Šumperk, M.R. Štefánika 20, 787 01 Šumperk. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy po 1. 1. 2025. V souladu s ustanovením Čl. 2.3. odst. f) Rámcové dohody č. 6/2024 musí být objednávka akceptována zhotovitelem prostřednictvím „NEN“ do 2 pracovních dnů. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. Kontaktní osoby: Pavel Dítě Tereza Šillarová, DiS. tel: 583 481 136 tel: 583 481 122 email: pavel.dite@uzsvm.cz email: tereza.sillarova@uzsvm.cz
Code from the NIPEZ code list
71319000-7
Name from the NIPEZ code list
Služby soudních znalců
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
71319000-7
Name from the CPV code list
Služby soudních znalců
SUBJECT-MATTER NAME
Služby soudních znalců
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
Yes
Framework contract/agreement
P23V00033845
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
06. 02. 2025 11:38 | Uveřejnění účastníků | |||
06. 02. 2025 11:38 | Uveřejnění výsledku | |||
05. 02. 2025 07:45 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele |