SU/3/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku - k.ú. Kociánov

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

SU/3/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku - k.ú. Kociánov

NEN system number

N006/25/V00001656

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00001656

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

rámcová dohoda s obnovením soutěže

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

05. 02. 2025 07:45

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

02. 02. 2025 23:59

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Pavel

Surname

Dítě

EMAIL

pavel.dite@uzsvm.cz

Phone 1

+420 583481136

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedených nemovitých věcí. Předmětem ocenění jsou tyto nemovité věci: Pozemky: • p. p. č. 93/3 o výměře 970 m2, zahrada, rozsáhlé chráněné území, zemědělský půdní fond • p. p. č. 93/5 o výměře 265 m², zahrada, rozsáhlé chráněné území, zemědělský půdní fond zapsané v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro Olomoucký kraj, Katastrální pracoviště Šumperk, na listu vlastnictví 60000 pro k. ú. Kociánov, obec Loučná nad Desnou. Popis nemovitých věcí: Pozemky se nachází v obci Loučná nad Desnou, místní části Kociánov. Jedná se o zaplocenou zahradu, která tvoří funkční celek s obytným domem na p. č. St. 157 (č.p. 60) v k.ú. Kociánov. Na pozemku p. p. č. 93/5 v k.ú. Kociánov se nachází části staveb a na pozemku p. p. č. 93/3 v k. ú. Kociánov se nachází skleník, dřevo, stromy a další. ÚZSVM a zájemce o koupi pozemků požadují účast při místním šetření. Dle platného územního plánu obce Loučná nad Desnou je pozemek p. p. č. 93/3 v k. ú. Kociánov vymezen jako plochy občanského vybavení – komerční zařízení (OM) a pozemek p. p. č. 93/5 v k. ú. Koicánov je vymezen jako plochy bydlení v bytových domech (BH). Znalecký posudek bude vypracován pro účely prodeje těchto pozemků formou přímého prodeje spoluvlastníkům bytového domu čp. 60 na p. č. St. 157 v k. ú. Kocánov. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM (ortofotomapa) a ilustrativní fotografie. Přílohou výzvy je „nabídkový list“. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „nabídkový list“. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání závazných cenových nabídek je stanoven do 2. 2. 2025. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Nabídku jsou oprávněni zhotovitelé podat pouze prostřednictvím NEN, a to v souladu s podmínkami stanovenými ve výzvě k podání nabídky a Smlouvě. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKU: Objednávka bude vystavena v termínu po 3. 2. 2025 s termínem dodání znaleckého posudku nejpozději do 30 kalendářních dnů po akceptaci objednávky, a to ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a v elektronické podobě ve formátu pdf na adresu Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových, OP Šumperk, M.R. Štefánika 20, 787 01 Šumperk. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy po 1. 1. 2025. V souladu s ustanovením Čl. 2.3. odst. f) Rámcové dohody č. 6/2024 musí být objednávka akceptována zhotovitelem prostřednictvím „NEN“ do 2 pracovních dnů. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. Kontaktní osoby: Pavel Dítě Tereza Šillarová, DiS. tel: 583 481 136 tel: 583 481 122 email: pavel.dite@uzsvm.cz email: tereza.sillarova@uzsvm.cz

Code from the NIPEZ code list

71319000-7

Name from the NIPEZ code list

Služby soudních znalců

Main place of performance

Olomoucký kraj

Code from the CPV code list

71319000-7

Name from the CPV code list

Služby soudních znalců

SUBJECT-MATTER NAME

Služby soudních znalců

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

Yes

Framework contract/agreement

P23V00033845

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail06. 02. 2025 11:38Uveřejnění účastníků
Detail06. 02. 2025 11:38Uveřejnění výsledku
Detail05. 02. 2025 07:45Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele